Mferideb Eşimle yan yana gelip oturamıyoruz çığlık kıyamet kopuyor neden yaa 😁 sizin bebeklerde böyle mi? Çok komikler agshhdhdhd
AviL06 Mferideb benim balım da 15 aylık ama eşim elimi tutsa sarılsa ya ortamıza gelmeye çalışıp ayırır ya da bir şekilde tepki gösterir 😅 kızım kucağımda ve eşimin göğüsüne başımı yaslarsam kızım da başını diğer göğüsüne yaşlar 🙈🤍
Baybars02 Mferideb bizimkide sarıldığımızı görmesin hemen “baba annemi bıyak” 😅 şimdi bir de benim karım demeler başladı çok eğlenceli asdhjshs
Neslihan_46 Benim oğlum da öyle babaya bişey yapmıyor ama ablaları komşular yanıma yaklaşsın yalandan ağlıyor 😂