Eceerva ilk 3-4 ay yoğu. Kanama oluyor. Günün uzuyor. Ama vücut alıştıktan sonra adetin ilk günleri bir yoğunluk oluyor. Bende kasık ağrısı falan olmadı. Adet başlamadan lekelenme oluyor. Onun dışında 6 ayda bir kontrole gidiyorum. 3 buçuk senedir çok şükür sıkıntı olmadı