Arkadaşlar Allah rızası için bilen söylesin 27 aylık kızım hiç bişey yemiyor tadına bile bakmayı reddediyor bütün gün süt mama mamayıfa vermiyorum saatlerce mesela bi makarna yoğurt koyuyorum önüne yogurdu yiyor makarnayı yemiyor gözlerinin altı morardı artık ben çok yoruldum balık yağı multivitamin ve dut özü falan da veriyorum bağışıklığı düşmesin diye ama yemek 0 ya 0 o kadar üzülüyorum ki anlatamam güzelce anlatıyorum anlamıyor kızıyorum bu sefer ağlıyor her türlü yemiyor açıkçası haftaya çocuk doktoruna göstereceğim fakat birşey yapmayacağını da biliyorum 😏 başına gelen ne yaptınız anneler lütfen söyleyin 🥺🥺