Çok kötü hasta oldum boğazlarım felaket durumda. Kulaklarıma bile ağrısı vuruyor. Çorba içmeye kalktım yutamadım. Bi ara da yığıldım kaldım yere. O kadar kötüyüm yani. 4 aylık bebeğim var acile gitsem uygun bir ilaç takviyesi yaparlar mı. Sadece anne sütüyle besleniyor oğlum 🥺😥