Bebeğim 9ay 11 günlük son birkaç gecedir tam artık uyudu diyorum bırakıyorum tekrar ağlayarak uyanıyor, önce beşikte geri döndürmeye uğraşıyorum ama ağlamayı yükselince yatağa yanıma alıyorum yine uyuyorgibi oluyor ağlayarak tekrar kalkıyor ama bu artık sayamayacagim kadar çok oluyor sabaha kadar doğru düzgün uyumuyoruz bu durumu yaşayanlar var mı nasıl çözüm bulabilirim gerçekten gece böyle olması insanı çok yıpratıyor 😢😢😢