Arkadaşlar selam bitmeyen bi idrar yolu enfeksiyonum var hamileyken sürekli 3 hamileliğim de de ilaç kullan geçsin geri başlasın geri ilaç kullan… Böyle böyle geçti hamilelik dışında da gelip gidiciydi şuanda var sanırım ve çok rahatsız edici ikide bir sancı giriyor ayıptır söylemesi orama bu saatte eczaneye gitsek reçetesiz vermezler acile felan da hiç gidesim yok evde yapabileceğim önereceğiniz ne var acaba 😟