Ecrininannesii Hanımlar bebeğim 4.5 aylık bugün ateşi var öğlenden beri yaklaşık sürekli ağlıyo emmek istemiyo uyutmalımıyım bu şekilde
Deletedmom020 Ecrininannesii canım sen uyumayacak san sürekli takip edeceksen uyut. Ama uyur kalırım diyorsan calpol ver bir car kaşıgı uyut
Deletedmom_9857 Ecrininannesii ateşini düşürmek için birşey yaptıysanız tani ki uyusun takip edin sizde
Ecrininannesii Deletedmom020 calpol verdim kaç saat sonra verebilirim tekrar çıplak bi şekilde ince bi örtüye sardım uyutuyorum şu an sürekli bakarım ateşinede
Lavanta35_ Ecrininannesii sağlık ocağındaki hemşirem aşı sonrası için bana ateşi çok çıkarsa 1 çay kaşığı ver düşmez huzursuzlanırsa 4 saat sonra tekrar 1 çay kaşığı verebilirsin demişti ama sen yinede bir doktora danış gelmiş geçmiş olsun kuzum