Gaz gibi değil, aütüm çok yok zaten, önce emziriyorum bazen doyuyor bi yarım saat filan. Bazen çok ağlıyor meme peşine 120 130 arası bi mama yapıyorum . Bazen yeterli oluyor ama oyalamam gerekiyor biberonu alınca başlıyor ağlamaya. Bugün çıldırdı artık emzikten süt gelmeyince kızıp atıyor bağır çağır masaj yapıyorum yok yaptırmıyor memeye tutmuyor zaten sürekli red peşinde. yaptım 120 daha nasıl içiyor asla bırakmıyor. biraz hasta ondan mı böyle bilmiyorum ama tükendim cidden mama vermeyeyim anne sütü alsın dedikçe red edip mama istiyor