Merhabalar, ben 15 aralıkta sezeryan doğum yaptım. Ilk adetimi de 20 şubatta gördüm. Normal 1 haftalık kanamam oldu temizlensin ve 9 mart ’ta tekrar kahverengi leke gelmiş. Adet duzensizligidir dedim takmadım ama dün yine ve bu kez daha fazla kahverengi bi leke geldi. Dün öğlenden sonra ve bugün bi daha leke gelmedi. Emziriyorum ve eşim korunuyor. Hamile olmaktan korkuyorum. Evde bi gebelik testi kalmıştı onunda tarihi geçmiş ama yinede yaptım negatif sonuç. Uykularım kaçıyor buraya yazmak istedim benle aynı durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mi? 1-2gun içinde kan verip baktirmayi düşünüyorum bu arada.