Arkadaşlar merhaba.Oğlumun alerjik riniti var ve sinüzit tedavisi görüyor.Bitmeyen burun akıntısı var artık burun içi eti tamamen şiş durumda.Başına gelen var mıdır 5.5 yaşında ilaç tedavisi görüyoruz ama 10 günde bir yeniliyor kendini sürekli burun tıkanık malesef