Ada000 biz doktorumuzun önerisi ile 6 ayda (ilk dişlerle beraber daha doğrusu) florürlü bir diş macunu kulalanmaya başladık, rossmandan aldım. Uzun süre parmak fırça kullandım hatta diş dönemlerinde parmak fırça üzerine macun değil de işte diş granülü (tetagil) kullandım :) artık diş fırçası ve macun beraber dönemdeyiz..