Bebeğim 2 aylık Yüzümüzde kuruluk hafif kabuklanma var krem vs öneriniz var mı acaba
tubakk bize doktorumuz mustele atopik cilt ve bepanthol derma önermişti
tubakk bebegiminde yanakları kuru biz mustela stelatopia kullanıyoruz şuan için memnunuz
tubakk vazelin baby çok işe yarıyor
Bende mustella kullanıyorum .Harika bir krem ve çok uzun gidiyor.