Sademm cnm bana da bi bacak gelişimini tamamlamamış dedi günlerce ağladım iki bez yada büyük bez kullan dediler büyük bez aldım ben diger ay gittim çok şükür herşeyi normal çıktı hiçç canını sıkma ama tedbirlerini elden bırakma mesela kucagınıza çok almayın ve puset kullanıyorsn portbebeyi tercih et puset dar ya bide backlarını hareket ettir jimnastik yaptır oyun halın varya koy piyanoya vursun ayakları geniş geniş takılsn korkma diger ay hiçbişe çkmicak