asl467_ kızım maalesef ki 2 buçuk ay emdi sadece sonrasında ek gıda dönemine kadar mama ile beslendi daha sonra el gıda zamanı biz ne yiyorsak pütürlü şekilde verdim sadece dikkat ettiğim şey sıfır tuz ve şeker olmasıydı 2 yaşına kadar tuz şeker yemedi yeni yeni yemeye başladı. 6 ayından bu yana kadar sürekli yedirdiğim tek şey evde yaptığım bebe bisküvisine avakado muz fındık badem ceviz ezmesi tahin pekmez süt lor koyup ezip yedirmek bunu hiç atlamam onun harici biz ne yersek veriyorum 3 ana 2 ara öğün halinde besleniyor