Kızlar merhaba, bu ay yeni bir eve taşındım. Eski evim 60 m2 ydi ve 40-45 derece de 3 petek yakıyordum. Yeni evim 95 m2 ve yine aynı şekil 3 petek 40-45 derece olarak yakıyorum. Sorum şu ki en son eski evimde 735 lira fatura gelirken bu ay bu eve nasıl 1500 lira gelir🤔 yani bu hesaplama yapılırken neyi baz alıyorlar bilen biri var mı? Yada bu konuda bilgi alabileceğim biyer bile var mı? Çok sinirim bozuldu🙄