bussyy1710 Şuan bilinen süt alerjimiz var yumurta diyetini açıyoruz bu hafta bakalım. Ek gıda başlangıcında neler yaptınız ne yedirdiniz tecrübelerinizi yazar mısınız?
Kubra2646 Ben dün pankek yaptım içine yumurta sarısının birazını koydum yarın da ondan yedircem. Nasıl bi plan uygulamalıyım bilmiyorum
bussyy1710 Kubra2646 benim bebeğim 4 aylık daha o yüzden ben açıyorum şuan diyeti. Kek yaptım bugün 2 yumurtayla 1 dilim yedim yarın da yiyeceğim bakacağız. Sonraki iki gün çorbanın içine yumurta koyup pişirip yiyeceğim tepki yoksa hala yumurtanın sarısını haşlayıp yiyeceğim. Beyazı alerjen dedi doktor onu yemeyeceğim henüz.
bussyy1710 Kubra2646 biz de tadımlara başlayacağız oturma isteği ve biz yerken yeme isteği olduğu için. Zaten alerjik bebeklerde erken başlatıyorlar ek gıdaya ama nasıl yapacağımı bilemedim.
Kubra2646 Sizin daha küçükmüş ben yediğimde artık poposu kızarmıyor pek baya azalma oldu o da bi gün sürüyo. Ben kendinde deniyorum ona yediriyorum sarısını koydum pankeke dün yedirdim hiç kızarma vs olmadı bakalım . Ek gıda yumurtasız o kadar zor ki