Demet2022 Rabbim acil şifalar versin bebeğine.🤲🏻 Diğer yorumlarını okuduğum kadarıyla doktora gitmişsin ve alerji gibi durumları değerlendirmişsin, bez değişikliği de yapmışsın canm, buna rağmen düzelme olmamış sanırım, çok üzüldüm. Çabucak geçer inşaAllah🤲🏻 Her alt değişiminde ılık suyla yıkamak ve sonrasında kuruduktan sonrabezlemek pişik tedavisinde çok etkili diye biliyorum. Ben de öyle yapıyorum. Bir de krem olarak da TROSYD çok etkili . Kullanan tanıdıklarım var pişiğe sadece o iyi geldi, tek kullanımda bile etkisini gösteriyor diyorlar. Belki de denemişsindir bilemiyorum ama tavsiye işte..