Zeynepinnannesii26 evet bize de bu iyi geldi ama içinde adını şu an hatırlayamadım bi şey var dolayısıyla 1 haftadan uzun süre asla kullanılmamalı. Ayrıca sürdükten sonra bezi hemen kapatmayıp biraz emmesini beklemek gerekiyor. Bir de
Demet2022 ıslak mendille silmeyin pamuğu ıslatıp silin mutlaka. Sizin yediğiniz bir şey alerji yapıyordur, aynı şekilde geçmeyen pişik vardı meğerse süt mısır yapıyomuş bıraktık bir daha olmadı. Kremi de elinizin üstüne bir miktar sıkın oradan alıp poposuna sürün. Poposuna sürdüğünüz elinizi tekrar tekrar kremin ucuna değdirmeyin. Şifa olsun 🤍