aslannannesi36_ Bundan yaklaşık 2 hafta önce baya ağır hasta oldum ateslendim enfeksiyonum artmış çocuğumu kucağıma bile alamiyordum anneme gittik o baktı bı kaç gün kolum kalkmiyordu yine de sürekli vaktinde emzirdim ihmal etmedim beslenmesini. Neyse doktor kullanabileceğim bir antibiyotik verdi serum aldım parol ağrılarım geçsin diye. Ve o zamandan beri meme reddimiz başladı başta sadece sol göğsü emmek istemiyordu hasta hasta kalktım ayakta emzirdim yeter ki emsin dedim. Sağ göğsümü alıyordu. Sonra tuvaletini yapamadı 3 4 gün kakasını rahatsız oldu kontrolü de yaklaştı diye götürdüm doktoru ilacını kullan iyiles dedi tuvaleti için fitil verdi bir kere verdik sonra ondan beri düzenli yapıyor. Ama sorun şu ki günden güne meme reddimiz artmaya başladı 3 ay 8 günlüğüz . 3. ay atagidir diyorum ama artık ayakta emzirmekten çok yoruldum isyan etmiyorum emsin sütümü alsın istiyorum hele ki uykusu gelince çıldırıyor kalkıyorum mutfağa gidip aspiratör açınca sakinliyor emiyor. Sabah uyandığında o keyifle emiyo yavaş yavaş bı ara tamamen oturunca almıyordu hiç. Ama özellikle akşam uykusunda oturarak hiç emmiyor hep ayaktayım. Artık sinirden ağladım Neredeyse 2 hafta oldu böyleyiz. Çok düzenli emiyordu öncesine kadar hatta düşkün bir bebekti. Dikkatini çekecek şekilde oyuncakla felan emziriyorum bazen oturarak uyursa memede uyuyup iyice emiyor. Hasta olduğumda kullandığım ilacın etkisi var mıdır bu durum ne zaman geçer nolur güzel şeyler yazın okumaya ihtiyacım var bu durum hep böyle gidecekmiş gibi korkutuyor beni hiç zorlamiyorum sakinlestirip vereyim diyorum yine de uykusu gelirse koluma aldığım gibi basıyor bağrığı o an ister istemez bakışım sesim anlık değişiyor bazen ve daha çok ağlıyor buna hiç dayanamıyorum ama insanız elimizde olmuyor. Sanki sinirlendigimi anlıyor sesimden yeter em artık diyorum mesela böyle içli içli ağlıyor o zaman bende ağladım artık dayanamadım suçlu hissettim kendimi. Biraz uzun ve karışık oldu kusura bakmayın.
crazyymommy aslannannesi36_ Aynısını yaşadım aynı zamanda. 2 hafta kadar sürdü yaklaşık. Sonra bi gün kucağıma aldım göğsümü açtım ağzına emziğini verdim kucağıma aldım. Uzun uzun konuştum 30 dakika gözlerine bakarak onu çok sevdiğimi emmediği için çok üzüldüğümü anlattım. Başını okşadım. Sonra emziği ağzından attı ve emmeye başladı. O gün bu gündür Maşallah çok emiyor eskiye döndü. Konuşun bebeğinizle anlıyorlar gerçekten hissediyorlar. Birde emmeyince zorlamayın acıkınca elbet emecektir. Kendinizi de üzmeyin. Geçecek ❤️❤️
Bebegim38 aslannannesi36_ ben de 3. aydan beri yaşıyorum son 7-8 gündür de çok şiddetli yaşıyorum ara ara hep vardı ama gelir geçerdi. Bugün biraz düzelmeye başladı sanki inşallah böyle devam eder. Psikolojik olarak çok yıpranıyorum. 20 gündür hiç dışarı çıkmadım. Hep beslenmeye çalışma halindeyiz. Haliyle kilo az aldı. Kaşık biberonla sütümü ve mama veriyorum aralarda. Keyfi yerinde ama bana hep aç gibi geliyor. Nasıl başardım bilmiyorum, hep sakin kaldım bazen yalvarıyorum seni çok seviyorum lütfen anneciğim diye. Ben bulduğum çözümleri yazayım sizde de belki işe yarar. Ben uykuya gözü dalınca ve uyanmak üzereyken emziriyorum. Akşam karanlık yapıyorum ortamı elektrik süpürgeli pış pış sesi var onun eşliğinde emziriyorum😂 gündüz bir dünya ışıklı sesli oyuncak diziyorum yanıma o şekilde emziriyorum. Bazen de babası içi yarım dolu su şişesi sallıyor arkadan farketmeden emiyor. Eskiden ayakta emzirirdim şuan asla istemiyor onu
flowers2 benimde bebeğim 3,5 aylık sağ mememi alıyor, sol almıyor. Solu ancak gecede verebiliyorum. çok ilginç ya. acaba geçer mi isyankarlığı da memeyi alırlar mı :(
Bebegim38 flowers2 benim de sağ tarafı istemiyor solu verir gibi veriyorum sağı denemediyseniz deneyin işe yaradı bizde
aslannannesi36_ Bebegim38 bazen düzeliyor gibi oluyor bı bakıyorum akşamına yine aynı. Ay sizi anlıyorum sürekli oyuncakla ses taklit ederek dikkatini cekmeye çalışarak emzirmeye çalışıyorum. Emme sayısında azalma olmadı eskiyle aynı ama sürekli ayakta emzirmek zor oluyor. Bende hep sakindim ama bugün artık bı doldum sanırım. İşte açken asla uyumuyor da o yüzden uyuyamıyorum. Bizim de babamız çıngırak salliyor bu kadar mı aynı olur 😂
aslannannesi36_ Bebegim38 bugün bı arkadaşımın önerisi üzerine birlikte duş alın sakin sakin onunla konuş ama sürekli fiskiyeden şu aksın üşütme dedi orda teklif et sonrasında teklif et bende işe yaradı dedi öyle yaptım aldım girdim duşa orda aldı hiç ses etmeden çıkınca yine aldı göğsümü böyle bı çekip 2 emdi ama uyudu göğsümde sonra emerek. Katıla katıla ağlaması yoktu en azından akşam vardı biraz ama çok sürmedi biraz ayakta emdikten sonra oturduk öyle emip uyudu. Sizde de işe yarar belki diye yazayım dedim. Çıkınca onun üzerini giydirdim tenime teması olsun diye yine dokunsun diye ben emzirdikten sonra giyindim
Bebegim38 aslannannesi36_ çok sağolun deneyeyim bir de o şekilde çünkü kilo alımı neredeyse tamamen durdu çok üzülüyorum ve canım sıkılıyor. Doktor normal yeterli kiloda dedi ama bu ay çok az almış miniğim. Bugün biraz daha iyiydi inşallah bu şekilde devam eder. Bakalım gece emzirdikten sonra biberon vermeyi düşünüyorum. Sabah istemiyor ☺️
aslannannesi36_ crazyymommy bende çok konuşurum emzirmek için kucağıma yaptırdığımda bile kıyameti kopariyordu bı kaç gün ayakta da emmedi uyutup verdim uyuma serüvenimizde aglamaliydi tabi. Sakince konuşarak ve birlikte duş alarak biraz emmeye başladı şükür. Duşta çok konuştum onun etkisi olabilir çok sakinleşti birlikte duş alırken
aslannannesi36_ Bebegim38 bizim biraz toparladı gibi alıyor yavaş yavaş almadığında da sakinlestiriyorum gerekirse uyutuyorum öyle veriyorum uyanınca almaya başladı en azindan
loliannesi Bizde 2,5 aylığız. Aynı dediklerinizi yaşıyoruz. Çok zor gerçekten belim geceleri yatakta bile ağrıyor. Umarım geçicidir. Uykulu alıyor diye kucağımda pış pışlıyorum. Bu seferde buna alıştı 😫 neresinden tutsam elimde kalıyor 🥴
aslannannesi36_ loliannesi birlikte duş almayı önermişti bı arkadaşım bana bizde biraz işe yaradı gibi sakinleşti duşta emdi biraz çıkınca da emdi sonra uyudu uyanınca yine aynıydı ama pes etmedim uyudukca verdim şimdi biraz alıştı gibi alıyor
Bebegim38 aslannannesi36_ valla söylemeye korkuyorum da biz de biraz toparladık☺️ Bol gece emzirmesi yapıyorum onun da faydası oldu galiba