Merhabalar. 2 aylık bebeğim banyosu bitince üstünü giydirirken bağıra bağıra ağlıyor. Oda 23-24 derece üşüdüpünü sanmıyorum. Sadece banyodan sonra da değil ara ara bağırarak ağlıyor. Başına gelen var mı? Bugün kalça ultrasonu çektirirken yatağa koyar koymaz çığlık çığlığa ağladı yine mesela :(