Bizde bugun olduk 4. Ay asısını, huzursuzluk yok suan uyuyor hatta asıdan sonra fazlaca uyudu ateşinş kontrol ediyorum bu kadar uyumasıda notmal mi acaba? Artık kafayı yedim de uyumayınca niye uyumuyor cok uyuyunca niye bu kadar fazla uyuyor diyorum😂