Oğlum 5 aylık bir süredir beşiğinde yatmıyor sanki bir yeri kırılmış gibi ağlıyor yanımda memede uyuyor yanımdan bırakınca aynı şekilde ağlıyor sabaha kadar yatakta beraber uyuyoruz kocamda mecbur başka yerde yatıyor neyi var acaba anlamıyorum neden böyle yapıyor saat başı uyanıyor ağlıyor emiyor uyuyor gündüzleri öyle değil akşam olunca başlıyor ☹️☹️☹️