Bebitom_3 momshe ben doğumdan itibaren kullandım.. aşırı memnundum… hele gaz dönemlerinde krize girdiği an bağlıyordum. Hemen sakinleşiyordu. Oğlum zayıf bir bebek olduğu için uzun süre kullandım.. yürüyüşte, yemekte, iş yaparken resmen elim ayağım olmuştu.
MnkKrtl momshe bendede var internetten aldım 15 kg kadar taşır diyo ama penye kumaş olduğu için rahat olmuyor çocuk çok sarkıyo sling geriliyo falan gerçi model ve marka marka değişebilir. Küççükken çok kullanışlı
meralulker momshe Ben aldım markete va giderken kullanıyorum ama 10 dakikadan fazla durursa sırt ağrısı yapıyor
Minel-inannesi momshe 5aylik olmus artik kanguru kullanmak daha kolay oluyo ay itibariyle. Slingler asagi cekiyo 3aydan sonra.
pivpivpivahmedmuhsin momshe Sling o zamanlarda zor olabilir. Bebek durmak istemeyebilir. Ben ilk üç ay kullanabildim. Kanguruyu deneyin isterseniz. Onda daha rahat durur. Sırtınıza da takabilirsiniz. 🌸
momshe @Birisimiki @adaatuna @queenx @Dokuzkasimbebesi @Zlm @Bebitom_3 @aylintoooo @MnkKrtl @meralulker @Minel-inannesi @pivpivpivahmedmuhsin Kızlar çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz için 💘💘🙏