tosbiksmoms bircanmom normalde alışmıştım ama doktor da zayıf falan dedi o yüzden belki kiloya etki eden bir tarif bulurum diye açtım bu postu
bircanmom tosbiksmoms doktor zayıf dediyse bilemem ama yinede hamurlu şeylerden çok vitaminli şeylerle kilo alırsa daha iyi
Ahsenneguzelguluyorsun tosbiksmoms 8 cjvari kahvalti versen daha iyi olur 12 de ogle yemegi sonra 2gibi yine ara ögün 6 veya 7 de aksam yemegi 8 de yatırsan bu duzen cok iyi hemde baya istahli oluyor.
tosbiksmoms Ahsenneguzelguluyorsun butün gece uyumayıp sabaha karşı uyuyor ve 8 buçuk gibi kalkıyor o yüzden 9 da veriyorum. Gece uykusuna akşam 9 da geçiyor ama çok sık uyanıyor. Malum 9. Ve 10 dişler geliyor ve çok zor.
Ahsenneguzelguluyorsun tosbiksmoms Anladim canim ya bu yemek ve uyku rutinlerinin düzenli olmasi çok onemeliymiş benimkinin de dişi cikacagi zaman ne istah kaliyor ne düzen.
PeekaBoo_ tosbiksmoms iştahı nasıl? Benim oğlum da zayıf ve boyu da kısa xok iştahsız ve alerji süreci de geçirdik kilo alımı çok az geçen ay balık yağı ve çoklu vitamin takviyesi başladık hem iştahı açıldı hemde kilo alıyor gibi daha tartmadık hiç 2 ay sonra kontrolümüz var
tosbiksmoms PeekaBoo_ iştahı bazen hiç yok bazen de güzel yiyor balık yağı hangi markaya başladınız aceba?
tinna tosbiksmoms PENATEN diye bi pişik kremi var her eczanede olmuyo HARİKA Bİ KREM altını her aCTIGINDA mutlaka sabunsuz durula ve bu kremi kullan . +fito, taravazol, hamzinc KREMLER üçünü karıştır sür her iki bezden birinde 1 saat donsuz kalsın .
tosbiksmoms tinna hiç duymamıştım son zamanlarda dişten dolayı pişik problemi fazlalaştı. Teşekkür ederim bir araştırayım.
PeekaBoo_ tosbiksmoms biz möllers başladık ama şunu belirteyim mollers biraz ağır bir vitamin hatta eczacınızla da görüştük, oğlumun değerleri çok düşük olduğu için 1 kutu möllers kullanıp sonrasında ocean markasına geçmeye karar verdik.
tosbiksmoms bircanmom zaten öyle şeylere mecbur kalmadıkça karşıyım zaten amacım sadece kilo olsaydı pirinç unudur,bebe bisküvisidir verirdim ama sağlıksız olduğu icin vermiyorum onlari. Elimden geldikçe sağlıklı beslemeye çalışıyorum.
tosbiksmoms PeekaBoo_ inşallah düzeltir bebeğinizin değerlerini. Sonuç göstermeye gidince daniscam doktora uygun görürse kullanırım.
motherisbackk tosbiksmoms ben de bu aya kadar kiloya hiç takılmıyodum doktor bu ay yaşıtlarının gerisinde kalmış dedi moralimi bozdu 10 aylığız bizde 8750 gram 72.5 cm. Naparsam yapayım ek gıda yemiyor çok yıprandım artık
tosbiksmoms motherisbackk aynı durumdayız demekki geçen gün oğlumun bebeklik asi kartına baktım 1 yaşında 11 kilo 85 cm miş o gün kendimi sorguladım kızım neden zayıf ve kısa kalmış diye nasıl bir yol izlemeliyiz bilemiyorum.
tosbiksmoms Tomris61 bol ellerinden tutup kollari aşağıda kalacak şekilde yürütmüştüm ben onun faydası olmuştu.