Acile gidin isterseniz . Sonuçta her çocuk farklı kimine birşey oluyor kimine olmuyor . Kimse zan altında kalmasın . Sonrası için benim oğlum da baza dan düşmüştü . Yatak bariyeri aldık . Uyurken çok fazla dönüyordu , o bizim kurtarıcımız oldu . Geçmiş olsun . İnşallah birşeyi yoktur 🤲