Klmgl 6,5 aylık bebeğim 5 gündür hasta, ateşi hep 37.1 inmiyo çıkmıyo böyle saçma bi durumun içindeyiz. Bir de burun akıntısı balgamı var arada tek tük öksürük. Ateşin hep böyle olması normal midir ?
SevimliHayaletCasper Klmgl ateş ölçer olarak ne kullanıyorsunuz birde kendinizi ölçüp deneyin bazı ateş ölçerler yüksek ölçebiliyor