Bebeğim 3 ay 24 günlük daha önce de post açmıştım göz teması çok yok sürekli etrafı keşifte ismiyle seslenildiğinde bakmıyor küçük olduğu için olabilir beni tanıyor gülümsüyor ama emerken bana bakmaz ve çok sessiz bir bebek buna da çok takılıyorum agulama sesli kahkaha yok çok sakin bir bebek olması beni korkutuyor çok mu erken evham yapmam için acaba? Bir an önce konuştuğumda agulayarak cevap vermesini bekliyorum kahkaha atan bebekler var bu ayda ama bizimkinde tık yok