TheMother :( yani mumkun degil kizimi kimseye birakamam ne yazik ki, cok endiseliyim bakalim nasil olucak. Olabildigince kucugu emzirecegim dediginiz gibi. Biz muhtemelen, yani Allahin izni ile her sey yolunda giderse, dogumdan bir kac saat sonra eve gideriz. Babaanne Turkiyede, zaten yanimizda da olsa kizim cok gormedigi icin hayatta durmaz yaninda. Benim annem ise rahmetli. Oyuzden durumlar biraz karisik. Babasinda durur oda gece olursa uyuyacagi zaman beni ister. Ay zor zor ama insAllah Allah kolayligini da verir. Bakalim cok heycanliyim. Beslenme konusunda da paylastiklarin icin cok tesekkur ederim kesinlikle dikkate alicagim