printhelloworld ebruozdemr weewell iyonizerli hava nemlendirme cihazı kullanıyoruz uygun fiyatlı ve çok memnun kaldık
Mommytobe34 ebruozdemr kanz markasının ürününü aldık. Kumandası da var dijital göstergeli memnunuz 👍🏻
Burcu-DD Bende takipteyim şu an da bebeğimin burnu kanıyor bu aralar kuruluk olduğundan diye şüpheleniyorum benim de fikirlerinize ihtiyacım var
kornisontursu_ ebruozdemr küçük olanlar işe yapamıyor bende kiwi aldım piyasa da en uygun oydu gayet güzel 2 litre sanırım haznesi çok işe yarıyor bizde . Deerma markasını da arkadaşım aldı o da çok memnun