Aşırı derecede tahammülsüzleştiğim bir dönemden geçiyorum. Sürekli aman sürekli ses yükseltiyorum ve sonra ağlaya ağlaya kendimi susturamıyorum . Vücudumda son bir haftada ne olduğunu anlayamadığım kırmızılıklar var . Gerçekten kafamın içindeki kaygılardan endişelerden sinirden kurtulmak istiyorum . Doktor yardımcı oluyor mu ilaçlar gerçekten etkili mi ??