Papatya-eylul88 Kızlar dün akşam hapsurmaya başladı bugunde hapsurugu devam ediyor ve öksürükte oldu.ne yapabilirim 4 bucuk aylık sadece mama ile besleniyor.artmamasi içjn ne gibi önlem alabilirim?sanırım üşüttük:((lütfen fikri olan iyi gelen bisey söylesin.bide saglik ocagina götürsem bakarmı acaba.yarin götürmeliyimiyim yoksa yarinda bi bakimi belkki geçer:((ateşi yok bu arada
H_S_FS Papatya-eylul88 canım valla bende aynı şeyleri yaşıyorum ya kızım öksürüyor öyle çok sık değil ama öksürdü mü de uzun süre öksürüyor benim kızım 13.5 aylık ben dut kusuru kaynatıp içirdim birde bebeken aynı öksürüyordu o zeytin yağı sarımsak püresini duydum yapmıştım faydasini şahsen görmüştüm dene bence
huzurluaycicek Ateşini 3 4 saatte bir kontrol edin, 38 üzeri olursa yarim olcek calpol verin, mama verdiginiz icin 1 2 cay kasigi ihlamur verebilirsiniz , bebegin ayaklarına çorap giydirin, burnunu hep açın,
Papatya-eylul88 huzurluaycicek allah sizden razi olsun dediginiz gibi dün ve bugun ihlamur verdim burnunu surekli açtım bide ayaginin altina sarimsak kürü sürdum daha iyi şimdi yazmak istedim size cok tesekkur ederim fazla acemiyim ben bide tek bakiyorum.hep arastira arastira ogreniyorum biseyler.cok saolun.siz demeseniz ihlamur aklima gelmezdi
huzurluaycicek Papatya-eylul88 evet normal ıhlamur yapın iyice süzgeçten süzün tortu kalmasın ilik verin aynı mama sıcaklığı gibi olsun , 1-2 çay kaşığı verin
Papatya-eylul88 huzurluaycicek tmmdir yaptim ilimasini bekliyorum bide ayaginin altina zeytinyagi sarimsak surcem öyle bir kür varmiş biliyormusnz
huzurluaycicek Papatya-eylul88 ben hiç yapmadım ama yapanlar faydasını görmüş küçükken de annem bana soğan Sarımsak yapardı