Kizlar bebeğim 4.5 aylık uyurken uyutacagim esnada inleme sesi gibi ses çıkariyor ve uykudan birden bire bağırarak kalkıyor geceleri de ayrı ağlama krizi neden böyle ya kakada yapıyor günde 2-3 kez eskiden bir kere yapardı şimdi daha çok ama az az birde pişik yada tahriş olmazdı oda oluyor salya sümük bir yandan neden diş mi hasta mı bilemedim