Bebeğim 15 aylık oldu. Yaklaşık 1 haftadır benden hiç ayrılmıyor. Gece sık uyanıyor. Hep mızmız durumda bu durumla nasıl başa çıkıcam ne zaman biter bi fikri olan var mı çok yoruldum zaten gece uykumu alamıyorum gündüz de bir saniye bile benden ayrılmak istemiyor