Bnde yedim hiç bişey olmadı
Hemde 1 2 kere öyle sık sık hergün yerseniz belki evet ama arada yenirse bişey olmaz
Özellikle çocuklarda büyük etkisi var ben eskiden beri biliyorum bu bilgiyi zaten bakla kaç kere yenir ki maximum 3 kere 2 hafta arayla yada ayda 2 kere yemişimdir şükürler olsun hiç birşey de olmadı İnternete bakarsak ölmeliyiz bazı bilgiler saptırma çünki