Prenses21 Evet bölüşülecek para. Anneniz başvuru yaptıktan sonra vermeyeceğim demesi hikâye. Hepsi teyzenize yatmaz annenizin hesabına yatar yarısı. Ayrıca şikâyet edin. Kağıt üzerinde boşanmış para almak için vicdansız. Böyleleri yüzünden gerçek ihtiyaç sahipleri yararlanamıyor. Neden bu zamana kadar şikâyet etmediniz ki siz. Bu haksızlık. Bu vebale ortak oluyorsunuz.