Babyorg Kızlar bebeğim 7 aylık doğdu doğalı tek meme emer 5 dakika 2 saatte bir beslenir kilosu iyi yalnız 3 saate bir beslenme öneriyor çoğu hekim siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
mematiii Babyorg 7 aylık için iki saat çok fazla 3 veya 4 saatte bir emmesi lazım zaten en gıda alıyor o kadar çabuk acıkmaz.
Bebeginibekkleyenn Benim kızım da her zmn 2 saate bir emer yani o öyle istiyor deyip veriyorum sonuçta 3 saat bence çok uzun ben 3 saat ağzıma bişey atmadan yaşamıyorum 🤣 en iyi seçim bebek ne zaman isterse 🫶🏻
Babyorg Bebeginibekkleyenn bencede öyle lakin dışarı çıkınca baya zor oluyor bebeğim biberon tutmadığı için ve örtü ile emmiyor çekip alıyor sürekli müsait ortam bulamıyorum eve kapandım
Babyorg senemtemur ihtiyaçtan ziyade bizimki alışkanlık ek gıdada yemiyor düzgün 2 kaşık sonra ağzını kitliyor memeye alıştı
Bebeginibekkleyenn Babyorg ben tam evden çıkmadan önce veriyorum hazır şekilde hemen doyurup ayakkabımı giyip çıkıyorum 😄 2 saat zamanım oluyor şuan ek gıdaya gectimiziz için daha rahat tabi meyveli yoğurt veriyorum bı kaç ay kaldı hızla geçer merak etmeyin❤️
Babyorg mematiii ek gıda günde 2 sefer sabaha lor ve yumurta Akşam püre veye çorba veriyorum sadece şuan hala tadımları bitmedi
mematiii Babyorg anladım canım ben ozaman üç öğün veriyprdum 5 ay 21 günlükken başladığım için çok emmiyordu sadece diş çıkarma zamanı çok istiyordu.