esila48 bizde oyle diyorlar hatta bebegi 40 i icinde onemsiyorlar. Mesela bebegim dogdugunda esimin buyuk amcasi olmustu cenazeden gelenler bebegimi gorecek olanlar oldu uste eve girerken bebegimin altindan gectiler bebegi ezmeyelim dediler sebebi de bebek yurumez kucuk boylu kalir soyle boyle ben pek inanmam ama büyüklerin boyle adetleri var