Merhaba anneler
3.5 aylık kız bebeğim gündüz emmelerini azalttı bu ay kilo alımı az oldu ama kilo alımı doğum kilosuna göre iyi dedi doktorumuz ama sormayı unutmuşum gündüz çok kısa süreli uyuyor gece de 2 saate uyanıyor acaba doymadığı için mi erken kalkıyor? Memeyi ağlayarak bırakıyor süt yok diye düşünüp bakıyorum ama var