Merhaba
Bebeğim gündüzleri ve akşam uykusuna geçerken çok ağlıyor. Kucakta pişpiş ana kucağında pişpiş anneyanınyatağında piş piş çok yoruyor. Göz yaşları gelecek şekilde ağlıyor. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Gece uykusuna en geç 20:00 de yatıyor 3 veya 4 saat arayla kalkıp emiyor. Gece uyku problemimiz olmadı şimdiye kadar şükür 🙏