Bsraskmn Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğimde 3.5 aylıkken teşhis konuldu, süt alerjisi var, belirtileriniz alerjiye benziyor. Kakada kan hariç egzama, hırıltı, konak, sizin attığınız resimdeki gibi kafasında kırmızılılar kuru, mukuslu kaka vs vs. Çocuk alerji bölümüne götürün, test yapıyorlar ona göre diyet yaparsınız. Diyetle rahatlıyor genelde, mama kullanıyorsanız onu da alerji mamasıyla değiştirir doktor. Egzama geçmiyor maalesef, nemlendirme vs ama tekrarlıyor. Sürekli kortizonlu krem de kullanılmıyor.