Kızlar İstanbul da şuan hava 14 derece diyor gündüz 17ydi güzeldi gerçi güneş falan da vardı. Bu havalarda dışarı çıkıyor musunuz bebisinizle? Yarın 40 gunluk oluyoruz millet bahcesi var burda oraya Bi hava almaya gidelim dedik ama hasta olursa diye korkuyorum. Yağmurluk almıştım soğuk falan geçirmesin diye onu takarım bebek arabasına ama bilemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz bu havalarda? Bide astronot montumun da yok. Biraz büyüyünce alırım tam olur demiştim.
Büyük gelen Bi hırkası var kızımın biraz kalın. onu giydirsem battaniyeye falan sarsam olur mu ya?