4.5 gündür sol tarafımda bi ağrı vardı kadın doğumdan randevu alıp gittim bugün sol yunurtalığımda 6 cm ye yakın bi kist varmış içinden kendi kendine kanamış şuanlık takip verildi yanlız kalma bayılabilirsin fenalaşabilirsin böyle bş durum olursa direk en yakın hastaneye gelip ameliyata alınırsın dedi doktor kızlar ama böyle devam edip geçme ihtimali de varmış adet olup bittikten sonra tekrar kontrole gel dedi bu durumu yaşayan varmı iyileşen varmı ameliyat gerekmeden kızlar nolucak çok stresliyim tedirginim yaşadıklarınızı paylaşır mısınız