Merhaba anneler,14,5 aylık bebeğim var. Emziriyorum ama sütüm az bence. Saat 19.00-20.00 arası uykuya geçiş yapıyoruz. Ama genellikle 00.00 a kadar 3,4 kez uyanıyor. 00.00den 5.30-6.00a kadar da 3,4 kez uyanıyor.
Çok uykusuz kalıyorum. Çalışıyorum.
Ne yapmalıyım bilmiyorum. Biri 00.00 gibi mama ver bir dene dedi ama ne vereceğim,nasıl vereceğim. Bu devam sütleri ne işe yarıyor onu da bilmiyorum öyle bir şey mi vermeliyim ? Ya da ne önerirsiniz ?
Sevgiler 🌸