gulcankrty Hanımlar aranızda kullanan memnun kalan var mı yada önereceğiniz bir süt sağma makinesi var mı
adabebek14 gulcankrty 26 gün önce doğum yaptım canım süt sağımı da yapıyorum ve aldığım muadil bir ürün var aşırı memnunum 👌 (ACURA) marka hemde dijital priz başında beklemiyorsun hemde ikili 9 kademeli 9. Kademesi masajlı kesinlikle göğüste acı dahi olmuyor Lansinoh yada phılıps halt yemiş yanında hemde fiyat performans ürünü tereddütte dahi kalma cebine zarar verme araştır kendinde
bussyy1710 gulcankrty ben çok memnunum Denedim hastane tipiyle birini Philips’le birini daha iyi çekti hastanedekinden. Taktığınız adaptörün watt ı önemli çekiş gücü için.
loveeatpray Philips avent de kullandım lansinoh da, philipisin son modeliydi yemin ediyorum yarı fiyatı olan lansinohun yanından geçemez, hem meme ucunu mahvediyor hem az sağıyor hem zaman kaybı… Lansinoh aldım da rahatladım az kalsın mastit oluyodum
Papatya1234 Babyplus handsfree marka eller serbest süt sağma makinesini öneririm modları vakum güçleri var prize takılan süt sağma makineleri zaman kaybıymış gerçekten 1 sene lansinoh marka elektrikli kullandım keşke daha önce alsaydım diyorum hiçbir farkı yok e bebek indirimlerini takip ederek çok daha uyguna bile alabilirsiniz indirimsiz hali 700 dü en son eller serbest candır bebeğinizin sütünü sağım yaparken sizde bir yandan işlerinizi hallediyorsunuz bebeğinizle ilgileniyorsunuz tekken elektrikli makine ile sağım zor oluyor bebeğinizin hareketlendiği zamanlar daha da zorlanıyorsunuz
nevermore Papatya1234 merhaba ben de bu pompadan aldım 2 tane aldım birini açtım bugün memnun kalmazsam diğerini iade edeceğim. Takriben kaç dakika sağım yapıyorsunuz?
nevermore gulcankrty önermem hele yeşil olanını hiç alma, çok zaman kaybettiriyor zor sağıyor. Ben memnun kalmadım kaldırdım.
Papatya1234 nevermore babyplus mı aldınz bence 1 adet yeterli Max 15 dk sağım yapıyorum genelde 10 dk sağıyorum işiniz çok acil değilse 1 adet yeterli oluyor bence