baharnevaa Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 aylık çoklu besin alerjisi var, doktorumuz zadıten damla yazdı 3-4 gündür kullanıyorum, kullanan anneler varsa herhangi bi yan etkisi vs var mı sanki bizde uyku yaptı diye düşünüyorum
AnneAzize baharnevaa en belirgin özelliği uykulu ve sersem yapmasi bizde kullandık ve bu uyku problemi yüzünden gün aşırı kullandım baktım olmuyor bıraktım malesef
maygirl baharnevaa bi zarari yok sadece uykuya gecisi kolaylastirir uyku yapar oda onun bilinen etkisi zaten
Kelebek_45 baharnevaa bizde kullanıyoruz doktorumuz yan etkisinin uyku olduğunu söylemişti ama bizde uyku vs yapmadı biraz sersemlestirmisti düzenli kullanımda vücut alıştığı için oda olmuyor
tazeanacik anorganikanneeee Bir şey soruyim sizee🥹 6 aylık bebeğim var 5.ayında grip oldu doktorumuz zaditen verdi. Hırıltısı vardı ve sürekli sanki boğazında balgam vardı. Kusmasıda oluyordu. Onu kullanmaya başladığımızdan beri gece uykuları düzene girdi hırıltısı ve kusması gitti. 6.ay kontrolünde doktora söyleyeceğim belki alerjisi vardır o yüzden iyi gelmiştir diye. Uzun süreli kullanımda bir zararı oluyormu acaba. Bazıları 3-5 gün arasında kullanın vs yazıyor
Smnuralmdar 2 çocuğuma da kullandın evet uyku yapıyor ama ben gece yatmadan önce veriyordum hem gece de güzel uyuyordu
baharnevaa Smnuralmdar benim bebeğimin aşırı derecede uyku problemi var alerjik olduğu için hiç uyuyamıyor o yüzden gündüzde vermeye devam ederim gibi ya
duygukty tazeanacik bana da bu yüzden vermişti ama ben kullanmadım çünkü 6 ay yazıyordu prospektüsünde bebeğim 3 aylıktı kullanmadım ve alerji ne alaka dedim evimiz çok sıcak oluyor kaloriferler kapalı olmasına rağmen o yüzden diye düşünüyorum sizin de mi bundandı acaba?
baharnevaa Kelebek_45 deliksiz uyumuyor zaten gece bile sürekli uyandığı oluyor ama geçişi kolaylaştırdı bizde de
AnneAzize baharnevaa evet akşamları veriyordum ona rağmen gündüz de aşırı halsiz ve uykulu oluyordu tabiki hastaydı onun da etkisi vardır illaki
Poly-ana baharnevaa Siz naçizane bir alerji doktoruna danışın tekrar çünkü arka arkaya kullanılmıyor diye biliyorum hergün🙏🏻
merveer96 baharnevaa bizde kullanıyoruz bebeğim 5 aylık influenza A çıktı. Geniz akıntısı nedeniyle de damlayı kullanıyoruz. Uyku yapıyor evet ama dinlendirdiğini düşünüyorum.
Zzzehra___ baharnevaa 8 aylıkken vermişti doktor , bir gece kullandım sabahına çok sersemdi normalde çok gülerdi hiç gülmedi o gün böyle bi tuhaftı üzgün gibiydi ben de çok üzüldüm sonra hiç vermedim 😥
inan-472 baharnevaa brn oğlumda kullanmıştım ilk iki gün uyku yapmıstı sonra bünyesi alıstı cok hafif bir uyku diyebilirim baskada yan etki olmadı
Gurbettegelin baharnevaa bebeğim geçtiğimiz yaz grip olduğunda öksürüğü vardı dr vermişti kullandık öksürüğü geçince bıraktık ama çevremde sırf uyku yapıyor diye verenler var ben karşıyım
baharnevaa Gurbettegelin ben hiç duymamıştım alerji için yazdı doktor bize zaten onun için kullanıyorum rahatlatıyor