0808h canımm ben de 3 gün önce uçak seyahati yaptım kızımla. Öncelikle bebeğimin göbek deliğini iki yara bandıyla kapattım. Basınçtan etkilenmemesş için bir de uçak iniş ve kalkışlarında emzirdim, emmek istemediği zaman emziğini verdim. Bu şekilde yolculuğumuzda sorun yaşamadık çok şükür.
Bebek arabası için de gişeden poşet alıyorsunuz. Uçak kapısından girip hosteslerin olduğu bölüme yani uçağın girişine kadar arabayla gelebilirsiniz. İçeri girerken poşete koyup oradaki görevlilere teslim ediyorsunuz. Seyahat sonunda yine teslim edilen yere getirip bırakıyorlar arabayı.