Syhn26 When baby beşik 1020 kodu ebebekten alındı hiç kullanılmadi ufak sallanan beşigi kullanıyorz ihtiyac fazlası olduğu için satılık ilgilenen olursa yardımcı olurum
Syhn26 AnneAzize şuan 2100 fiyatı ama ben 1200 düşünüyorum sadece kurulum yaptık kullanmadk 1 ay oldu zaten sıfır sayılir