zeyozi inanın biizmki sizinkinden farklı değildi. Benim göğsüm şelale gibi kanıyordu o derece emiyordu uyumuyordu sabaha kadar . Gündüz de hamağa koyuyorduk elde sallama çarşaf mantığıyla ama onda bile sıksık uyanırdı ve atlamaya çalışırdı.Çevremde kimse inanmadı bebeğimin artık desteksiz uyuduğuna o derece namı duyulmuştu. Oyüzden karamsarlığa kapılmayın. Eğitimde ağlayacak tabiki ama siz yanında olacaksanız sarılacaksınız. Şimdi ağlamasa ilerde daha çok ağlayacak daha çok zorlanacaksınız. Genellemek istemiyorum ama uyku düzeni olmayan bebekler malesef aylar ilerledikçe daha da kötü oluyor. Ben eğitim verenlere hep diyordumki “tabi siizn bebeğiniz kolay ki vermişsiniz eğitimi” gıcık olurdum hatta benimki neden bu kadar zor diye.