sedanurserhatlan ben mäller kullanıyorum mama termos ve 2 biberon muhakkak taşırım yanımda ve birsuru kıyafetine rağmen herşey alıyor. Bi tane satıyorum o da büyük ama diğerini aldık diye o paketli duruyor kenarda. Ayrıca daha da büyük isterseniz momyy bag yazan çantalar baya buyuk