minikoglan Dokuzkasimbebesi hangi aşıyı oldu canım. Bizimki menenjit aşısında öyle eve sağlık ocagından yürüyerek geldi bi sorun yoktu aradan 2 saat geçti asla basmadı üstüne sürekli ağlıyordu her yere kucagımızda götürüyorduk tam 24 saat snra düzeldi
dlkuznnn Dokuzkasimbebesi hangi aşıyı oldu bilmiyorum ama ağrısı vardır annesi aşı sonrası ateş olmasa bile ağrısı oluyor diye parol ya da calpol verdiğim oluyor sonrasın da rahatlıyor. Siz de bi çay kaşığı verebilirsiniz .
Gul-42 Dokuzkasimbebesi muhtemelen vurundugu yer acıyor sertlık varmı bak bı varsa kolonyalo pamukla masaj yap apse yapmıştır boyle peynırleşmiş gıbı oluyor oglumda oldu ve hala dagılmadı yanı apsede ebe vururken cocuk hareket edınce oluyormuş yani
Kelebekakkor99 Dokuzkasimbebesi aşı olan çocuğun ağrısı vardır ağrı kesici versen hem rahatlar hem ağlamaz 4 veya 6 saatte Bi ağrı kesici ver
EbruBoluKaya Bizde bugün 4 ay aşılarını olduk şükür sıkıntı yaşamadık ağrısı olabilir korkmuş olabilir ateşi ağrısı olursa 4 -6 saatte bir calpol verebilirsin demişlerdi
minikoglan Dokuzkasimbebesi düzelir canım istersen gece uyumadan calpol ver rahat uyusun bebiş ❤️ geçmiş olsun